poniedziałek, 21 listopada 2011

I znów tyle czasu minęło...


Ten czas leci jak szalony, zapewne już większośc zapomniała o moim istnieniu :-)
Były wakacje, dawno się skończyły, za moment będzie Boże Narodzenie. Z tej okazji zrobiłam kilka kartek świątecznych, ale nie wiem jak zrobic im zdjęcia - wracam z pracy, a tu już prawie ciemno. W czwartek kończę bardzo wcześnie, może uda mi się jakieś fotki zrobic :-)
Póki co - kilka kart albumu, jaki robilam w wakacje, album też robiony tak, że całości już zdjęc nie zrobilam, więc pokażę takie skrawki po prostu :-) Zaznaczam, że to mój pierwszy ( i zapewne ostatni ;-)) album. Życzę miłego oglądania i dziękuję za odwiedziny:*










4 komentarze:

  1. Mimo,że światło nie rozpieszcza Twoich zdjęć,albumik badzo mi się podoba :)Szkoda,że nie wpadasz częściej-bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, jak miło cię znów "zobaczyć"!!! stęskniłam się, szczególnie za twoją twórczością biżuteryjną :)
    ale karteczki też pokaż, wiadomo jakie światło teraz jest, nie przejmuj się...a albumy sympatyczne bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń