niedziela, 13 września 2009

Królowa Śniegu / The Snow Queen

Wczoraj powstało kilka kompletów w kolorach iście zimowych. Takie mroźne, oszronione i ośnieżone bizutki :-)

1. kolczyki z 12mm kostek kryształów Swarovski crystal AB


2. kolczyki z kryształu gorskiego oraz oksydowanego srebra:


3. Naszyjnik oraz kolczyki z bialych kul ceramicznych oraz oksydowanego srebra:

 
Yesterday I made some "frosty" jewellery.
1. Swarovski crystals crystal AB 12mm. cube and sterling silver.
2. Rock crystal and oxidized sterling silver
3. Earrings and a neckace made of 17mm. ceramic beads and oxidized sterling silver

12 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje biżuty... Bardzo lubię Twoją twórczość :-) Szczególnie mroźne kostki są urocze...

    OdpowiedzUsuń
  2. brr, az mnie zmrozilo :P

    pierwsze kolczyki sliczne!
    niby proste, a jednak nie do konca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu tylko wzdychanie mi pozostało

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności:) Ach, och!
    Pozdrawiam,
    P.S Podlinkowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wsystkim za miłe komentarze :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, te pierwsze,bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne i dopracowane, jak zwykle... wierna fanka i marna uczennica... Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny :*
    Lili - ja zaczynałam jakieś 3 lata temu. To sporo czasu i już się niektórych rzeczy nauczyłam. A owijane lupy to zaczelam robic po ponad roku bizutkowania :-D I to dzieki pomocy kolezanek Wizazanek, ktore dobrze wytlumaczyly jak sie za to zabrac.

    OdpowiedzUsuń
  9. komplet z bialych kul ceramicznych fantastyczny, prosty a jednoczesnie ma cos w sobie:)

    OdpowiedzUsuń