sobota, 26 września 2009

Z życzeniami urodzinowymi / Birthday wishes

Kilka dni temu zostałam poproszona o zrobienie jakiegoś kompletu biżuterii na urodziny. Nie mialam konkretnych wytycznych, wiec przygotowałam 4 zestawy. Osoba zamawiająca wybrała naszyjnik i kolczyki z kryształu gorskiego oraz oksydowanego srebra. Komplet zapakowałam w ręcznie robione pudełko, zrobilam również kartkę do kompletu. Tu wykorzystałąm cudne papiery Romanca z ILS.  Z gory przepraszam za ilość zdjęć, ale nie umialam się zdecydować, które pokazać...:-)

A couple of days ago I've been asked to make a jewellery set as a birthday present.  I didn't get any clues about the type of the jewellery, so I prepared 4 different sets to chose from and here is the one that was chosen - a neckace and earrings made of rock crystal and oxidized silver. I also made a box for the set and a birthday card. Here I used beautiful romanca papers from ILS shop.


 
 
 
 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Piękne! A gdzie reszta kompletów?
    Jak Ty zawijasz tak pięknie te szpilki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:* Pozostałe komplety pojawią się wkrótce. Dzisiaj mi nie pasowały kolorystycznie ;-) A owijanie drutu nie jest wcale aż tak trudne. Poćwiczymy następnym razem na spotkaniu scrapowym jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że mam ochotę :) Zapraszam po odbiór wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania ładny komplet ....
    ale i tak pierwsze co to zobaczyłam kartkę ...;)
    fajna
    super papier :)
    fajnie że udaje ci sie połączyć i papierkową robótkę ...i biżutkowe sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przeleciałam całego Twojego bloga... i szczęki nie mogę z podłogi pozbierać. Rewelacyjna Twórczość ... powinnyśmy sobie stworzyć własny konkurs "mam talent" Ty go Kobieto masz

    OdpowiedzUsuń
  6. komplet cudo, kartka i pudełeczko kolejne cudo, będzie mieć jubilat ogromną radosć z takiego prezentu :) a poza tym śliczne to Twoje nowe blogowe mieszkanko.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero tu mrówka do mnie doszła, że ty robisz takie piękne karteczki. Gratuluję wyczucia smaku.

    OdpowiedzUsuń
  8. wymiękłam :) aż mi słów brakuje

    OdpowiedzUsuń
  9. zdradź, jak tę przezroczystą tasiemkę przykleiłaś, że śladu kleju nie widać?? cudności, kartka też - niby prosta, a właśnie.. "wymięka się" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tu komentarzy dostałam - szok :-)
    Dziekuję wszystkim :****
    Agni - tasiemka jest przychwycona kwiatkiem i pod spodem karki. Reszta jest luźna.

    OdpowiedzUsuń