czwartek, 10 września 2009

Krzyżyki Swarovski / Swarovski cross earrings

Naszło i mnie na te krzyżyki. Ciekawa bylam jak wygladają, jak się prezentują w uchu. Jednym się pewnie nie spodobają, lecz komus na pewno tak. Tak to już z upodobaniami bywa...
Ciekawa jestem czy komus z ogladających przypadną do gustu...:-)






I've been buying quite a lot of swarovski crystals, but that's the first time I bought Swarovski cross penadnts. I'm sure a lot of people won't like them, but surely there will be some who will.  What about you?

3 komentarze:

  1. Te kropelki mam jeszcze ze starych zapasów, kupiłam kiedyś na allegro, ale teraz też nie mogę odszukać :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo te kropelki sprzedawal krasny_ludek ale od dawna ich nie ma :( Gdybyś gdzieś kiedyś na nie sie natknęła - daj znać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!To coś dla mnie, a ja wybredna jestem:)
    Pierwszy raz tu trafiłam, a tak blisko siebie mieszkamy:O Z przyjemnością dodaję do ulubionych Twojego bloga i będę tu zaglądać często :)

    OdpowiedzUsuń