piątek, 30 października 2009

takie jak lubię :-) / the ones I like

Dzisiaj wreszcie zdjęcia kilku kartek bożonarodzeniowych takich jakie lubię robić i z jakich jestem zadowolona. Oczywiście, to dopiero początek, ale na więcej można liczyć dopiero jak mi dzieci wyzdrowieją i beda kilka godzin poza domem w szkole i przedszkolu.



 
 
 

 


Here are my first christmas cards I like. There are only few of them, but I hope to make many more when the children get well and go back to school again :)

14 komentarzy:

  1. no, no... ładnie się zaczyna...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne. pełne ciepła, uroku, stonowana kolorystyka, miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki!
    Zapraszam po odbiór wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki!
    Zapraszam po odbiór wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczki śliczne:)
    mam dla Ciebie wiadomość, nie wiem czy się ucieszysz czy nie ale jestesmy w parze w wymiance BN:).
    Ja się cieszę:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję wszystkim za miłe komentarze:*
    Ani z fioletowego poddasza za wyróznienia:*
    Zielonooka - bardzo się cieszę:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Pierwsza podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są piękne :-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne! Pomysłowe! Wysmakowane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Vivo, Alinko, Iwonko - dziękuję:*
    A ja dzisiaj dostalam nowe papierki :-) Cuda! Jutro nie będę miala czasu, ale w środę zacznę dalsze tworzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! Najbardziej podobają mi się choinkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne no.........szczęśliwi Ci co takie karteczki otrzymują....:-)

    OdpowiedzUsuń