środa, 28 października 2009

Wyróżnienia, na które nie zasłużyłam...

Jakiś czas temu Ania z Fioletowego poddasza oraz Srebrny Kot przyznały mi wspaniałe wyróżnienia, za które goraco dziękuję:*

Agnieszka - Srebrny Kot -  przyznała mi wyróżnienie "skarb w dłoniach", który Jej zwracam, bo Jej prace podziwiam i lubię:-)


Zapraszam do odbioru tego wyróznienia osoby, ktore zachwycają nie tylko pracą dłoni, ale przede wszystkim umysłu:
Cynkę z głową pełną niebanalnych pomysłów słowno-plastycznych
Skład sznurowadeł  za bizuterię oryginalną, piękną i tak mnie zachwycającą, ze nosiłabym wszystko co zrobi bez najmniejszego wyjątku
Arine wszechstronną kobietę, która rysuje, szyje, scrapuje, a wszystko to robi idealnie :-)



Kolejne wyróżnienie od Ani z fioletowego poddasza dedykuję wszystkim, których blogi lubię i regularnie odwiedzam czyli znajomym ulubionym blogom :-) Proszę częstować się tą piękną różyczką:-)


3 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie!
    Aniu, niepotrzebnie się krygujesz :))
    Masz złote rączki- mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję osobiście Cię spotkać i zamówić kolczyki :O

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło - dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa :-) ja z przyjemnością zawsze tu zaglądam, oglądając świetną bizuterie i zachwycające się cudnymi karteczkami :-)
    pozdrawiam, agnieszka ze składu sznurowadeł

    OdpowiedzUsuń